TheDjRider
| Дата: Friday, 18.04.2014, 19:16 | Съобщение # 1 |
Група:
Няма спирачки Съобщения: 282
Награди: 3
Репутация: 101
Статус: Offline
| Clan Wars е стратегическа битка между два клана . Клан войните са разделени на две фази от по един ден, ден за подготовка и ден за битки. С новия ъпгрейт ще бъде пуснат нов бутон представляващ два кръстосани меча от който ще може да се активира клановата битка от лидера или ко- лидерите. Бутонът с два кръстосани меча ще ни дава достъп до клан войните по всяко време. Той ще ни показва картата на военните действия, където ще са разположени базите на противниковия клан. При отваряне на този бутон лидера или ко- лидерите включват клана във война чрез натискане на бутон "Start War". В този момент започва търсенето на противников клан който е подходящ за битки. Намирането противник ще отнеме няколко минути, но няма нужда да чакаме в екрана на клановите войни. Екрана може да се затвори с червен бутон " X " и всички ще бъдем уведомени когато е установен противников клан подходящ за битката. Войната между двата клана ще започне веднага след като съперника е намерен. Всеки член на клана ще може да атакува два пъти по време на деня за битки. При успешните атаки ще печелим звезди, които при сумирането ще покажат кой клан е спечелил войната в края на деня за битки. Всеки отделно при успешна атака ще спечели бонуси във вид на злато, еликсир и дарк. Големите бонуси обаче ще бъдат за клана спечелил цялата война. За да може един клан да участва във война той трябва да бъде най-малко от 10 члена. Другите възможни размери на екипа са: 15 срещу 15, 20 срещу 20, 25 срещу 25, 30 срещу 30, 35 срещу 35, 40 срещу 40, 45 срещу 45 и 50 срещу 50. Избирането на опонент се базира на силата на членовете. Силата се основава на мощността която членовете на клана имат (армия, магии, герои, сгради на отбраната, стени и капани). Купите няма да оказват влияние при определяне на опонента. Когато бъде намерен равен по сила клан, но същевременно нашия клан има повече членове, за да се изравнят размерите на екипите, до четири от тях, с най-малко трофеи ще бъдат пуснати в режим на наблюдатели. Те няма да участват в битките. Не така обаче стоят нещата с неактивните членове. Неактивните членове, които влизат в общия брой също ще се атакуват от врага. Когато бъдат победени, но не направят своите две битки те ще донесат отрицателен баланс на клана. Те могат да получават помощ от клана във вид на войска в касъла, но няма да получат бонуси при завършване на войната. Присъединилите се към клана след като войната е започнала, ще бъдат само зрители и няма да да участват активно във войната. По време на войната всеки може да напусне и после се върне в клана като продължи участието си във войната. Базата му ще остане в зоната на война и напускането му няма да се отрази на продължаващата война. Ако обаче напуснем клана докато той е в клан война няма да можем да участваме в други войни докато тази на нашия клан не приключи. Войната ще се води на друга карта, зона на военните действия. В зоната на военните действия играчите се подготвят и атакуват противниковите военни бази. Базата която имаме в зоната на военните действия ще бъде друга, но идентична с постоянната ни база. Ресурсите и купите в постоянната база няма да бъдат изложени на риск по време на войната, що се касае за нападение от противниковия във войната клан. Военната база няма да генерира ресурси. Касъла на военната база трябва да бъде напълнен отделно от касъла в постоянната база. Капаните и героите във военните бази няма да се презареждат или изцеляват, а ще бъдат винаги са готови за битка. Обърнете внимание че ако сме започнали ъпгрейд на герой преди първия ден на войната и по-точно преди стартиране с бутона "Start War", то тогава няма да можем да го вземем на война. Героите във фаза повишаване на ниво само ще защитават базата ни! Военната база ще бъде наредена така както я направим в първия ден, по време на подготовката. Процеса на изграждане на сградите и капаните и вдигане на нивото на войската, героите и магиите ще остане на това на което са били последно в нормалната база. Всички атакуващи армии и магиите ще идват от нормалната база. Зоната на военни действия ще представлява карта с малки кметства – бази. Базите на нашия клан ще бъдат в лявата страна, а на противника в дясната. Базите ще бъдат подредени от най-силната до най-слабата. Най-силните военни бази ще са в горната част на картата. Чрез докосване на базата на противника ще можем да видим повече информация за него, както и завършените си атаки. От това меню ще можем също така да разузнаваме, даряваме войски, или атакуваме. Действията, които ще можем да предприемаме ще се променят с всяка фаза на войната.
През първият ден от военните действия, когато вече и ще можем да разузнаваме противниковите бази на клана с които сме във война трябва да подготвим тактиката си. В този ден няма да могат да се правят атаки, но той е изключително важен за разработването на стратегия за да спечелването на войната! Четири са основните дейности по време на този ден : пренареждане на базата, дарения на войски за касъла, разузнаване на противника и изработване на отборна тактика. 1. Военна база: По време на този ден военната ни база автоматично ще съвпадне с нашата постоянна база. Ако искаме да я пренаредим просто пренареждаме постоянната база. Военната база не може да се пренареди след приключването на деня за подготовка. 2. Дарения на войски в касъла: Касъла във военната ни база е различен от този в постоянната ни база и трябва да бъде напълнен отделно. Тези войски ще бъдат използвани за защита по време на битките през следващия ден. Касалите ще бъдат автоматично отворени през този ден и няма да има нужда всеки да иска, но може да напише какви единици конкретно предпочита. За да изпратим войски на партньора ни е нужно да отворим военната база и да дарим директно. Да не забравяме че през следващия ден на битките няма да може да се даряват войски. Ако войските в касъла бъдат убити при нападение или защита касъла ще се напълни автоматично със същите по вид единици. 3. Разузнаване: Можем да разузнаваме противниковите бази през целия период от два дни и след направените битки. 4. Изработване на тактика: Много е важно за отборната игра да коментираме със съотборниците си кои бази сме си избрали за нападение. Да планираме начина на атаката, да получим съвети и да си изградим стратегия. Втория ден е деня на битките. Победата на целия клан зависи от атакуващите умения и координацията на всеки съотборник. Побеждава този клан който е събрал повече звезди от индивидуалните атаки. Всеки има право на две атаки. Не можем да нападаме една и съща цел и с двете атаки. Най – добре е да се прави по една атака последователно от всеки. След всяка атака ще има актуализация на картата и по този начин ще можем да променяме стратегията си за да се увеличават звездите на клана. Трябва да използваме възможността си за разузнаване и да планираме следващите си действия в клан чата. За всеки е важно да атакува цели които мисли че може да победи. Ако не успеем в атаките няма да ви спечелим звезди и бонуси за клана и лични бонуси! Картата ще ни подава препоръчителна цел. Тя е най-близкото съвпадение за силата на войската ни и силата на защитата на нашия опонент. Добре е да прегледаме няколко бази над и под препоръчителната за да разберем дали не трябва да си изберем друга цел. Може да се напада една и съща цел от различни съотборници и тогава чрез разглеждане на предишната атака може да се изгради по ефикасна тактика. Армията както и тази в касъла които ще използваме за атака се създават в нормалната база. За да имаме пълната сила трябва да сме сигурни че имаме пълен касъл, будни герои и максимален брой магии. Всички арбалети, инферно кули и капани ще се презареждат автоматично за новата битка. Награди: Победителят ще бъде определен от общите звездите спечелени от клана, които ще се виждат постоянно в горната част на картата в деня на битката. Звездите се печелят както и в мултиплейър битките: 1 звезда, ако е унищожен Town Hall, 2 звезди, ако са унищожени най-малко 50 % от сградите в базата, 3 звезди, ако базата е унищожена на 100%. Броят се само най-добрите атаки срещу всеки опонент. Ако някой вече е спечелил две звезди от дадена база, трябва да се спечелят перфектни 3 звезди срещу същата база, за да се отбележи една допълнителна звезда за общия резултат! В случая е по-добре да се нападат нови бази за предполагаеми 2 или 3 звезди отколкото да се напада една и съща база за по-добър резултат. След спечелване на войната на всеки участващ член на спечелилия клан ще се даде пълната бонус плячка натрупана от победите. В допълнение клана ще спечели точка видима в описанието на клана . Загуба: При загуба на войната бонусите от плячката за всеки участващ член ще бъдат силно занижени. Равен: Ако кланоновете завършат наравно бонусите ще бъдат отново по-малки отколкото за печеливш клан. Винаги ще има малко количество ресурси налични в складовете на вражески военни бази и те веднага ще се доставят в складовете на нормалните ни бази. Когато ни нападне опонент няма да загубим ресурс от нашите нормални бази.
Eternal Network- A different view of the world ! EternalGaming World Team - Best Gaming Teams in all world ! Eternal Order - You need somethnk try our products ! Eternal Radio - Great music is here ! Eternal Support - Find you answer !
Eternal Moto: If you are Eternal prove it, if not learn how to be !
|
|
| |